مصاحبه آرشیو خبر ها
شرایـط خاصی داشتیم اما باید برنـده شویـم

شرایـط خاصی داشتیم اما باید برنـده شویـم

آنتونیو کونته سرمربی باشگاه یوونتوس در آستانه دیدار با لیورنو در هفته دوازدهم رقابت های سری آ مقابل خبرنگاران قرار گرفت و به سوالات آن ها پاسخ داد .

" مطمئنا ما هفته آسانی را پشت سر نگذاشتیم . زیرا بازیکنان من درگیر بازی های ملی بودند و سپس وارد تمرین برای این بازی شدند . بنابراین نیاز به یک مدیریت و نظارت بر روی همه آن ها بود . من بیشتر از هر چیزی می توانم در مورد نحوه مدیریتم بر روی بازیکنان و آماده شدن آن ها حرف بزنم "

" بازیکنان به اردوی ما دیر ملحق شدند . مثلا کاسرس تازه دیروز توانست در شرایط خوب با ما تمرین کند . بازیکنان ما اکثرا در تیم ملی حضور دارند . آن ها در بازی های ملی بودند و این کمی باعث خستگی و افت آن ها می شود . اما ما باید با فراموش کردن این ها به فکر بهترین عملکرد باشیم "

" بارتزالی با مصدومیت به ما ملحق شد . او در بازی ملی دچار مصدومیت شد و سپس به تمرین آمد . مصدومیت او در بازی مقابل آلمان توسط برخی روزنامه نگاران خنده دار توصیف شد که این واقعا شرم آور بود . او یک بازیکن مهم و موثر هم در یوونتوس و آتزوری است . من در مورد زمان بازگشت او نمی دانم اما رسیدن او به بازی با کپنهاگن نیز سخت خواهد بود "

" ما اکنون در شرایط خاصی بسر می بریم . مصدومیت در تیم ما زیاد شده و آن بدلیل فشار زیادی است که به بازیکنان ما می آید . شاید روزهای بازی ملی برای عده ای فرصت خوبی برای استراحت باشد ولی بازیکنان یوونتوس مجبورند که در بازی های ملی هم کامل بازی کنند و این دلیل مصدومیت زیاد است . چیزی که از اول برای ما پیش بینی شده بود "

" ما در خط دفاع محروم و مصدوم های زیادی داریم . اما ما برای این بهانه ای نداریم . شاید این یک فرصت خوب برای بازیکنان دیگر باشد تا در غیبت بهترین ها خود را نشان دهند . ما با دید باز و تمام توان برای این بازی تلاش می کنیم "

" مربی لیوورنو یک مربی خوب است و تیم او تیم خوب و سرسختی بنظر می رسد . نیکولا 40 سال دارد و از من جوان تر است و می دانیم که فردا سختی زیادی برای ما بوجود خواهند آورد . اما یوونتوس می خواهد به تلاش خود ادامه دهد و این بازی مهم را پیروز شود "

" ماباید نسبت به فصل گذشته بیشتر تلاش کنیم . این حرف من از ابتدای این فصل بوده . در این فصل رم و ناپولی با قدرت در حال جنگیدن هستند و تیم های دیگر نیز اضافه خواهند شد . یوونتوس در این فصل 1 یا 2 حریف را در مقابل خود نمی بیند به علاوه اینکه لیگ قهرمانان نیز میدانی سخت برای همه تیم ها است "

" من امیدوارم که مانند 2 فصل گذشته خوب باشیم و بتوانیم اسکودتو را کسب کنیم . قهرمانی در این فصل به معنی داشتن یک رکورد زیبا است . سومین اسکودتوی پیاپی پس از سال ها ! . البته که رکوردها بالاخره شکسته خواهند شد اما ما می خواهیم در زمان خودمان موفق به رکورد شکنی شویم "

در ادامه درباره محرویت بخشی از تماشاگران یووه و واکنش آن ها پاسخ داد : " محرومیت تماشاگران یووه برای ما باعث تاسف است . آن ها همیشه قلب تپنده ورزشگاه هستند . آن ها در 2 سال گذشته تیم ما را بخوبی حمایت و تحریک کرده اند . ما این قانون را محترم می شماریم اما در 2 بازی است که ما از این قضیه آسیب زیادی دیده ایم "

پوگبا ؟

" من ابتدا باید از او تشکر کنم . زیرا او با فکر کردن به یووه آمد , تیمی که بازیکنان زیادی را دارد اما او توانست با عملکرد خوب حود همه را متعجب کند . او در تیمی آمد که رهبر و ستاره های زیادی داشت و توانست در کنار آن ها آموزش ببیند و موفق باشد . من همیشه به پوگبا گفته ام که او می تواند به یک ستاره جهانی در دنیای فوتبال تبدیل شود ، نکته مهم در مورد او این است که همیشه بر روی بازی های خود متمرکز است , جوان های زیادی را دیده ام که در ابتدا راه بسیار پرانگیزه بوده اند و از من نیز بسیار قدرتمند تر کار خود را در فوتبال شروع کردند ، اما در انتها در لیگ‌های آماتور فوتبال خود را تمام کردند اما من موفق بودم که 13 سال در یوونتوس بازی کنم در حالی که از آن ها از نظر فنی پایین تر بودم "

" پس من فکر می کنم که پُل باید از محیط و شرایطی که برای او فراهم شد , از تماشاگرانی که از او حمایت کردند و دوستانش تشکر کند . من هم می خواهم صمیمانه از او متشکر باشـم "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: